Verzending & Discretie

Verzendkosten

Wij verzenden via PostNL met Track & Trace. De kosten voor verzendingen naar Nederland, België of Duitsland bedragen € 5,95 voor bestellingen tot € 50. Bestellingen vanaf € 50 worden gratis verzonden naar deze landen. 
 
De verzendkosten voor overige landen zijn afhankelijk van het gewicht van de zending en worden getoond bij het afrekenen van je bestelling.

Alle op deze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
 

Je pakket online volgen

Binnen de Benelux verzenden wij alle pakketten via PostNL. Wanneer je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je de Track & Trace-code via e-mail. Hiermee kun je de status van je pakket volgen via de website van PostNL (Mijn Pakket).

Onze Nederlandse en Belgische klanten kunnen tijdens het bestelproces een bezorgmoment en een tijdvak selecteren. Zo bepaal je zelf wanneer je de bestelling wil laten bezorgen. Je kunt ook een afhaalpunt selecteren waar je jouw pakket in ontvangst zou willen nemen.

Zendingen buiten Nederland en België worden mogelijk verzonden via andere transporteurs zoals DHL, UPS en FedEx. Ook voor deze zendingen ontvang je een Track & Trace-nummer.
 

Discrete verzending

Wij versturen jouw bestelling steeds in een ondoorzichtige enveloppe of doos, zonder vermelding van een afzender. Jij kiest zelf hoe, wanneer en waar we leveren. We leveren desgewenst ook bij afhaalpunten van PostNL. We leveren niet bij de buren. Op je bankafschrift komt niet de naam "Bevredigend" te staan. Er zal altijd een neutrale naam op staan zoals "Venusta via CCV Group BV. 
 

PostNL Afhaalpunten (Pak Je Gemak)

Haal je je bestelling liever af dan dat je hem laat bezorgen? Dan bezorgt Bevredigend je pakketje bij één van de meer dan 2.400 PostNL afhaalpunten. Met zoveel locaties is er altijd wel een PostNL-punt in de buurt.

Dit zijn de voordelen van Pak Je Gemak:

  • Afhalen van het pakketje wanneer jou het uitkomt
  • Je kunt kiezen uit meer dan 2.400 locaties in Nederland
  • Veel afhaalpunten zijn ook 's-avonds geopend
  • Je pakketje wordt niet aangeboden aan huisgenoten
  • Je hoeft niet meer te wachten op de postbode
Hoe werkt het?
  • Kies voor de optie "afhalen bij een PostNL-afhaalpunt" onder "Afleveradres"
  • Je voert in de zoekbox je postcode in
  • Op het kaartje verschijnen nu de locaties waar je je pakketje naartoe kunt laten verzenden
  • Je krijgt van ons bericht wanneer de bestelling wordt verzonden. De volgende dag na 15:00 ligt je bestelling op de gekozen locatie klaar en kun je deze afhalen
  • Er wordt niets verzonden naar je factuuradres (ook geen factuur)
  • Let op! Neem een legitimatiebewijs mee naar de afhaallocatie
  • Let op! De bewaartermijn van een pakket op een PostNL-afhaalpunt is maximaal 7 dagen

Ook wanneer PostNL het door jou bestelde pakketje twee keer niet heeft kunnen bezorgen, kun je je pakketje afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor. Je ontvangt van de postbode een afhaalbrief met daarop de informatie waar en wanneer je het pakketje kunt afhalen.

 

Afwijkend bezorgadres

Je kunt je bestelling altijd op een afwijkend adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op een vakantieadres of in een postbus. In jouw account kun je meerdere alternatieve leveradressen beheren.

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Neem contact met ons op